week is weer begonnen - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu week is weer begonnen - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

week is weer begonnen

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Oktober 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

zondag hebben we heel erg goed weer gehad dus hebben we lekker genoten van het zonnetje onder het genot van een barbeque. Maandag was het weer gelijk anders, regen regen regen. Dus na het melken en opruimen en alles een beetje klaar maken voor de oogst. Dinsdag ben ik na het melken met Rick hooi gaan laden en kwamen we met de trekker met een klapband te staan. Woensdag samen met Jarin de karren hooi leveren en de maiskuil opruimen dat vrijdag de mais er in zou kunnen. Donderdag heb ik samen met Yvonne geshopt want de mannen waren naar Jan om daar de mais te oogsten. Vrijdag was hier de grote dag voor de mais oogst en hebben we het heel de dag druk gehad, maar het was een erg leuke dag en ervaring. Zaterdag hebben we de kuil dicht gestopt en hebben we daarna rust middagje gehouden. Vandaag lekker uit geslapen en zie ik wel wat de rest van de dag ons gaat brengen !