Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Wat vliegt de tijd

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

17 September 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

Vrijdag begon lekker zoals gewoonlijk met melken, eten en de koeien naar de brokcomputer. Daarna was het al weer etenstijd, goh het lijkt wel of we de hele dag eten. Vandaag kwamen ze na het eten bietenpulp brengen die hebben we gelijk gekuild. Na het kuilen heb ik nog wat voor school gedaan en daarna was het weer melk tijd. Zaterdag begon de dag weer met melken en eten. Daarna weer met de brokcomputer aan de gang en onder tussen heb ik geschoven, na dat alle koeien gegeten hadden en het erf schoon was. Heb ik de mais voor geschoven. Gister avond hebben de loonwerker en Rick 3 karren mais gehakselt. Aangezien we veel regen hebben gehad, ging dit niet erg makkelijk en reden alle karren vast. vandaar dat we vanmiddag de kuil moesten onderstoppen. Rick en de kinderen waren al begonnen en ik heb mee geholpen met het afwerken, zo gebeurt dus want vele handen maken licht werk. Hierna heb ik nog wat voor school gedaan, eten gekookt samen met Yrsa en veder rustig aan gedaan. Melken en de avond afsluiten met dance dance dance daarna lekker na bed. Vandaag begon mijn dag pas om half 1 ik ga vandaag lekker rustig aan doen ! groetjes uit frankrijk !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik ben student van Prinsentuin College Breda, en voor buitenlandstage afgereisd naar Frankrijk

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5837

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

Frankrijk, Le Lieu Thomain, Buitenlandstage

Landen bezocht: