Even Relaxen - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Even Relaxen - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Even Relaxen

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 September 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

Maandag begon de dag weer met melken, daarna lekker ontbijten bij Yvonne en Rick en daarna Richting Caen, wij zijn de landingsstranden gaan bezoeken ( D-day). Eerst een bezoek bij een bezoekerscentrum bij de Amerikaanse begraafplaats, daarna een rondje over dit indrukwekkende terrein. Wat hebben er veel mensen hun leven gegeven, maar wat zijn er ook veel lichamen vermist. Krijg weer kippenvel als ik er aan denk. Daarna zijn we via de toeristische route richting een strand gegaan, hierbij lagen plantons waar schepen aan meerde en was een bioscoop. Dit was niet zomaar een bioscoop, dit was een 360 graden bioscoop, hier werd een film over D-day, je moest echt alle kanten op kijken om de film te zien, gelukkig duurde hij maar 20 minuutjes. Daarna hebben we wat gegeten en hebben we boodschappen gedaan. Na het treuzelen wat er vanavond op het menu zou staan, was het al bijna tijd om te gaan melken. Hup de auto in en vol gas na huis. Na het melken hebben we pasta op en hebben we spelletjes avond gedaan. Hallie gallie, wat een spel, wat hebben we gelachen. Voor we het wisten was het al laat en zijn we gaan slapen. Goedemorgen dinsdag, melken melken melken doe je zo, na het melken hoopte ik dat mijn ontbijtje klaar zou zijn, maar ik had een onderbuik gevoel dat die twee nog op bed zouden liggen. Jammer hoor, m'n onderbuik gevoel klopte, maar geluk bij een ongeluk, mocht ik met Elise haar auto naar de bakker. Wat konden w vandaag toch eens gaan doen. Niet koud niet warm, we gaan het water op, en dat bij Clecy, in de planning om te gaan kanoën, stapte Elise toch liever veilig in de waterfiets. Na een uur beenspieren trainen, hebben we in Clecy een hapje gegeten en onze dag vervolgd naar Caen, Centre ville, lekker even winkels kijken. En een terrasje gepakt en door naar Trouville voor een lekkere strandwandeling en een hapje eten. Na het eten weer richting huis voor een potje hallie gallie.