Wat een rot weertje - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Wat een rot weertje - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Wat een rot weertje

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Augustus 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

Dag 1, met regen, ze hadden in de nacht van dinsdag op woensdag inderdaad regen voorspeld en dat hebben we ook gehad. Maar met het melken heb je daar geen last van. Na het melken en het ontbijt moest er geschoven en de hokjes van de kalfjes gemest worden, Nino ging schuiven en ik begon aan de hokjes. Maar we konden nog niet veder dus ben ik me spullen naar de caravan gaan brengen en heb ik dit een beetje uit gepakt en het met m'n eigen spullen een beetje eigen kunnen maken. Toen ik daarmee klaar was, was het etenstijd. Daarna veder gegaan met de hokjes uit mesten en sommige kalfjes overgeplaatst in een schoon hokje, en of dat vlekkeloos gaan? nee sommige kalfjes hebben een eigen willetje dus die gaan zelf op onderzoek uit, maar ook dat komt goed! na het uitmesten, gemolken zijn we gaan eten en hebben we nog even televisie gekeken en daarna naar bed. Bonjour jeudi, tijd om de koeien naar de melk stal te leiden, en te gaan melken. Na het melken heb ik even poep geschoven en daarna appeltjes opgeruimd. ik was net binnen en toen kwam het met bakken uit de lucht gevallen. vandaag was een dag dat ik tijd zou hebben om me dag verslagen bij te werken en dat was ook echt nodig ! Tussen door nog koeien in een nieuwe wei gedaan en daarna nog even aan me verslag. Wat drinken en snel koeien gaan halen. Het was tijd om koeien te melken. Na het melken, lekker pizza gegeten en naar bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik ben student van Prinsentuin College Breda, en voor buitenlandstage afgereisd naar Frankrijk

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5846

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

Frankrijk, Le Lieu Thomain, Buitenlandstage

Landen bezocht: