Wat stond er vandaag op de planning?? - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Wat stond er vandaag op de planning?? - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Wat stond er vandaag op de planning??

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

27 Augustus 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

Wakker worden met de woorden, goedemorgen Lotte wakker worden, we gaan naar EOLE Aventure. Op zich ook wel is lekker wakker worden, maar ook gelijk een vraag, wat is dat dan EOLE Aventure? Lou, de dochter van Rick en Yvonne vertelde me dat het een park was waar je kon waterskiën glijbanen en een klim bos waren. Het klonk erg leuk, dus snel aankleden, bikini aan, ontbijten, picknick klaar maken en gaan! Onderweg naar het nog even gestopt bij de bakker voor brood en een lekkernij. En door, bij het park aan gekomen zijn we gelijk gaan waterskiën, eerst kregen we instructie, waar ik niks van begreep, maar het werd gelukkig vertaald door Rick en Lou. Nou daar gingen we dan, met als tip als je valt val aan het begin, nou dat heb ik zeker ook gedaan, maar wat hebben we gelachen. Na nog wat goede tips van Rick ging het dan echt gebeuren, ik ging meters maken, maar dat kan je wel zien in het filmpje! Yvonne zei dat de tijd om was, maar we mochten nog een paar rondjes, dus we hadden echt waar voor ons geld! Na het waterskiën hebben we aan het water gekeken naar het waterskiën onder het genot van een lekkere picknick. Na de picknick was het tijd om de koeien te gaan melken, samen met Bart terug naar de boerderij. Zodat Rick en Yvonne met de kinderen nog lekker vrij af hadden. Na het melken heeft Bart gekookt, lekkere döner van de plaatselijke shoarmatent, haha.