Vertrek, onderweg, en gearriveerd. - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Vertrek, onderweg, en gearriveerd. - Reisverslag uit Bonnebosq, Frankrijk van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Vertrek, onderweg, en gearriveerd.

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Augustus 2017 | Frankrijk, Bonnebosq

Gister was mijn laatste dagje voor vertrek, ik heb een erg leuke middag en avond gehad met al mijn vriendinnetjes, we hebben heel veel gelachen, het was een goed begin voor mijn reis. vanochtend vroeg uit de veren, want ja de dag van vertrek was dan echt daar. Nog even de laatste spullen in pakken, een dikke kus bij opa en oma gaan halen, een dikke knuffel van Elise, en nog wat lieve en bemoedigende woorden, een knuffel en een kus van papa en mama, en voor ik het wist reed ik in België. Ik ben samen met Nino, de zoon van Rick en Yvonne, aan de tour richting Bonnebosq begonnen. Tijdens de reis naar Frankrijk heb ik het bedrijf al een beetje leren kennen, net als wat Franse gewoontes. Voor mijn gevoel waren we al snel in Frankrijk en de tijd leek te vliegen. Ongeveer 100 kilometer voor plaats van bestemming moest ik tanken, maar ja in Frankrijk staat er geen Euro 95 ongelood op de pomp, dus op de gok er iets in gegooid. Het was een goede gok want we zijn aangekomen bij de toerit naar de boerderij, ik denk dat ik 3x aan Nino gevraagd of we er al waren, haha. Na een goed ontvangst en me koffertje op me kamer stond, heb ik snel een korte broek aan getrokken want het weer was hier vandaag erg lekker. Het was daarna tijd voor een rondleiding op het bedrijf, dit begon in de melk stal, daarna heeft de oudste dochter, Yrsa de kalfjes, koeienstal pinken en stieren laten zien. Na het melken was het tijd om te gaan eten. En wat eten we dan? Pannekoeken. Met een volle maag en een goed gevoel, lekker naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik ben student van Prinsentuin College Breda, en voor buitenlandstage afgereisd naar Frankrijk

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 5838

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

Frankrijk, Le Lieu Thomain, Buitenlandstage

Landen bezocht: