Voorstellen - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Lotte Geel - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Lage Zwaluwe, Nederland van Lotte Geel - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Lotte van Geel

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Augustus 2017 | Nederland, Lage Zwaluwe

Hoi, ik ben Lotte van Geel en ik ga voor 7 weken naar Frankrijk voor stage. Via deze pagina ga ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen tijdens mijn stage. Het bedrijf waar ik deze weken werkzaam zal zijn is een Nederlands bedrijf met koeien en 110 hectare akkerbouw, er wordt ongeveer 60 hectare grasland gehuurdt. Op het bedrijf word er tarwe, mais, gras, koolzaad en suikerbieten geteeld. De komende weken zijn ze op het bedrijf bezig met het binnen halen van het stro, de derde snee gras, ik zal ook een deel of de hele mais oogst meemaken en misschien gaan de suikerbieten ook het land nog af voor ik naar huis ga. Vol goede moed en veel plezier vertrek ik 20 augustus naar Frankrijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Ik ben student van Prinsentuin College Breda, en voor buitenlandstage afgereisd naar Frankrijk

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 5844

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

Frankrijk, Le Lieu Thomain, Buitenlandstage

Landen bezocht: